Фільтри0

Скинути фільтри

Характеристики

Minimum
Maximum
Minimum
Maximum
Minimum
Maximum
Minimum
Maximum

Місцезнаходження

Автовишки


Оголошення 447

Оголошення видалено. Ми пропонуємо вам інші пропозиції, які можуть вас зацікавити.

АГП 30 - МАЗ 5340С2-525-013
1
АГП 30 - МАЗ 5340С2-525-013
30-H - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 18 - МАЗ 4371
4
ВИПО 18 - МАЗ 4371
18-01 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 32 - МАЗ 5316
4
ВИПО 32 - МАЗ 5316
32 4х4 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 17 - МАЗ 4371
3
АГП 17 - МАЗ 4371
17-8 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 20 - МАЗ 5340
1
АГП 20 - МАЗ 5340
20-8 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 30 - МАЗ 5340С5
5
АГП 30 - МАЗ 5340С5
30-С - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 30 - МАЗ 5340С2-527
1
АГП 30 - МАЗ 5340С2-527
30-А - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 32 - МАЗ 5340С2
4
ВИПО 32 - МАЗ 5340С2
32 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 28 - МАЗ 5340
3
ВИПО 28 - МАЗ 5340
28 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 18 - ГАЗ 53
6
АГП 18 - ГАЗ  53
18
Автовишка
Україна Київська область
132,82 / Число
АГП 18 - ГАЗ 53
9
АГП 18 - ГАЗ  53
локтавая - 2004
Автовишка
Україна Київська область
114
АГП 18 - ГАЗ 53
7
АГП 18 - ГАЗ  53
18 - 2001
Автовишка
Україна Київська область
17
Lionlift 18.5 - Nissan Cabstar
10
Lionlift 18.5 - Nissan Cabstar
GX19-10 - 18,5 m - 200 kg - 2006
Автовишка
Угорщина
15 500
Alu Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Alu Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 2007
Автовишка
Угорщина
16 200
Multitel 20 - Nissan Cabstar
10
Multitel 20 - Nissan Cabstar
MX200 - 20m - 2007
Автовишка
Угорщина
19 500
Palfinger 23.2 - Nissan Cabstar
10
Palfinger 23.2 - Nissan Cabstar
P240AXE - 23,2 m - 250 kg - 2019
Автовишка
Угорщина
68 500
Oil&Steel 28 - Iveco Euro Cargo
10
Oil&Steel 28 - Iveco Euro Cargo
Snake 2816 - 28 m - 200 kg - 2002
Автовишка
Угорщина
19 900
Wumag 30 - Man TGL 7.150
10
Wumag 30 - Man TGL 7.150
WT300 - 30 m - 320 kg - 2007
Автовишка
Угорщина
71 500
Bison Palfinger 30 - Man
10
Bison Palfinger 30 - Man
TKA 30 KS - 30 m - 280 kg - 2004
Автовишка
Угорщина
48 500
Oil&Steel 18 - Nissan Cabstar
10
Oil&Steel 18 - Nissan Cabstar
Scorpion 1812 - 18 m - 2011
Автовишка
Угорщина
19 900
Bison Palfinger 20 - Nissan Cabstar
10
Bison Palfinger 20 - Nissan Cabstar
PA20T - 20m - 2007
Автовишка
Угорщина
22 500
CTE 27 - Iveco Daily
10
CTE 27 - Iveco Daily
B-Lift 27 - 27 m - 250 kg - 2019
Автовишка
Угорщина
93 500
Alu Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Alu Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 2007
Автовишка
Угорщина
15 200
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 2008
Автовишка
Угорщина
16 500
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 2007
Автовишка
Угорщина
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 16m - 2008
Автовишка
Угорщина
16 900
Palfinger 28 - Man TGL 8.180 4x2 BB - Windex
8
Palfinger 28 - Man TGL 8.180 4x2 BB - Windex
2017
Автовишка
Польща Pomorskie
Bison Palfinger 28 - Man TGL 8.180
10
Bison Palfinger 28 - Man TGL 8.180
TKA 28 - 2006
Автовишка
Польща Śląskie
62 802
Time France 11 - Renault Maxity
10
Time France 11 - Renault Maxity
ET-30-LE - 2011
Автовишка
Польща Wielkopolskie
12 231
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
10
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
Snake 2112 SMART - 21m - 2009
Автовишка
Угорщина
21 500
Cela 20 - Renault Maxity
5
Cela 20 - Renault Maxity
TP20 - 2011
Автовишка
Польща Małopolskie
Palfinger 20 - Nissan Cabstar NT 400
10
Palfinger 20 - Nissan Cabstar NT 400
P200A - 2015
Автовишка
Польща Podkarpackie
39 257
CTE 20 - Nissan Cabstar
10
CTE 20 - Nissan Cabstar
B-Lift 20.13 MP - 2011
Автовишка
Польща Podkarpackie
28 202
CTE 17 - Renault CTE ZED 17
3
CTE 17 - Renault CTE ZED 17
ZED 17 - 2011
Автовишка
Польща Podkarpackie
25 850
Manotti 20 - Nissan Cabstar
10
Manotti 20 - Nissan Cabstar
GDX 20 E - 2016
Автовишка
Польща Podkarpackie
41 139
Manotti 22.5 - Nissan Cabstar
10
Manotti 22.5 - Nissan Cabstar
GX 23-11 - 2016
Автовишка
Польща Podkarpackie
41 139
Multitel 17 - Iveco Daily
10
Multitel 17 - Iveco Daily
MX170 - 2010
Автовишка
Польща Podkarpackie
25 850
АП 17 - ГАЗ 3307
1
АП 17 - ГАЗ  3307
Автовышка телескопическая АП-17А на шасси ГАЗ 3307 - 1999
Автовишка
Россия, Центральный (MOW)
6 793
CMC 21 - Nissan Cabstar
10
CMC 21 - Nissan Cabstar
PLA 210 - 21 m - 2007
Автовишка
Угорщина
19 900
Oil&Steel 18 - Nissan Cabstar
10
Oil&Steel 18 - Nissan Cabstar
Scorpion 1812 Smart - 18 m - 2010
Автовишка
Угорщина
20 500
Socage 22 - ГАЗ 3309
10
Socage 22 - ГАЗ  3309
Автогидроподъемник Чайка-сервис 27846R на шасси ГАЗ-3309 - 2012
Автовишка
Россия, Центральный (MOS)
29 294
Multitel 35 - Man TGM 18.330 4x4
10
Multitel 35 - Man TGM 18.330 4x4
J335 ALU/EX - 2009
Автовишка
Польща Podkarpackie
96 415
GSR 20 - Nissan Cabstar 35.11
10
GSR 20 - Nissan Cabstar 35.11
E200T - 2007
Автовишка
Польща Wielkopolskie
22 581
CTE 20 - Renault Maxity
10
CTE 20 - Renault Maxity
ZED 20 (technical inspection) - 2011
Автовишка
Польща Podkarpackie
30 554
Cela 18 - Nissan Cabstar
10
Cela 18 - Nissan Cabstar
Z180 (technical inspection) - 2003
Автовишка
Польща Podkarpackie
16 912
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
10
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
Snake 2112 Smart - 2009
Автовишка
Польща Podkarpackie
CMC 21 - Nissan Cabstar
10
CMC 21 - Nissan Cabstar
PLA 210 (technical inspection) - 2009
Автовишка
Польща Podkarpackie
28 673
Ruthmann 70 - SCANIA 124 G 420
10
Ruthmann 70 - SCANIA 124 G 420
TU 700 - 2003
Автовишка
Польща Dolnośląskie
201 109
Socage 20 - Iveco 35-120
10
Socage 20 - Iveco 35-120
E 20D - 2019
Автовишка
Польща Podkarpackie
58 780
Socage 28 - Iveco Daily 35-120
10
Socage 28 - Iveco Daily 35-120
28D X-Factor - 2019
Автовишка
Польща Podkarpackie
92 886

Платформа, установлена на вантажівці

Платформа,установлена на вантажівці

Платформа, установлена на вантажівці

- це "автомобіль" з робочим майданчиком, що підіймається, для проведення різних висотних робіт. Як правило, це автомобіль, на який встановлюється підйомник колінчастого або телескопічного типу, на якому здатні поміститися 1-2 робітників з інструментами і деякою кількістю витратного матеріалу. Завдяки своїй високій ефективності, швидкості роботи і низькому енергоспоживанню - автовишки дуже широко використовується у багатьох сферах сучасного життя.

Особливістю конструкції робочої люльки є наявність перил для безпеки людей, які на ній працюють. Робоча висота сучасних автовишок варіюється від 15 до 60 метрів. Дуже часто платформа може мати мінусовий виліт, тобто здатність опускати робочу люльку нижче борту автомобіля на декілька метрів.

Класифікація платформ, установлених на вантажівці

Автовишки або автопідйомники складаються з декількох основних елементів: шасі, на яке монтується опорно-поворотна основа, стріли і люльки. Головна класифікація автовишок - залежно від типу стріли. Виділяють:

•         колінчасті;

•         телескопічні;

•         колінчасто-телескопічні;

•         важільно-телескопічні;

•         платформи вертикального підьому;

Колінчасті автовишки

- є одними з найпростіших за своєю конструкцією і способом експлуатації. У таких автопідйомників стріла складається з 2 або 3-х секцій, які зкріплюються між собою осьовими шарнірами. Один відносно одного лікті стріли переміщуються за допомогою гідроциліндрів, а положення люльки стабілізується в горизонтальній площині. Можна сказати, що такий спосіб конструкції стріли робить автовишку компактнішою в транспортному положенні і сприяє збільшенню діапазону висоти. Недоліком цього типу автовишок є необхідність достатнього місця для її роботи. Ліктьова стріла не дозволяє проводити роботи на малій висоті або під дротами, що пов'язано з особливостями її конструкції. Колінчасті автовишки широко використовуються на просторих будмайданчиках і заводських комплексах, а ось використання їх в міських умовах є досить проблемною справою.

Платформа, установлена на вантажівці

Платформа, установлена на вантажівці

Телескопічні автовишки

- є складнішими по своїй конструкції, але при цьому і менш ефективними. Стріла у цього типу підйомників має телескопічну структуру, секції розміщуються одна всередині іншої, а потрібна висота досягається за допомогою їх розсовування тросово-ланцюговим приводом або гідроциліндром. Використання сучасних матеріалів, робить гідропривід таких стріл набагато ефективнішим, ніж тросово-ланцюговий привід. Недоліком такої автовишки є нездатність переміщення люльки в горизонтальному положенні. Цей тип підйомників може працювати в самих різних умовах, вони мають велику робочу висоту стріли.

Колінчасто-телескопічні автовишки

- секції стріли у цього типу автовишок мають менший розмір, що знижує вимоги до наявності вільного простору для їх роботи. Це також забезпечує додаткові можливості для горизонтального висунення стріли у великому діапазоні висот. При цьому це дає можливість працювати під від'ємним кутом.

Важільно-телескопічні автовишки

- є такими ж маневреними і ефективними, як і колінчасто-телескопічні, але їх перевагою є більш легка конструкція. Але із-за уявної крихкості устаткування, цей тип автовишок не знайшов широкого попиту в СНД.

Платформи вертикального підйому

- мають дуже обмежене застосування. Основне місце їх використання - це обслуговування ліній високовольтних електропередач. Вантажопідйомність люльки у них складає іноді більше 600 кг.

Оскільки робота автовишки передбачає підйом людей і вантажів на значну висоту, то вишка має бути у відмінному технічному стані і відповідати вимогам техніки безпеки. Перевірка усіх вузлів і механізмів, їх передпродажне обслуговування, є тим мінімумом вимог, які потрібні для подальшої ефективної роботи платформ,установлених на вантажівці.