Фільтри0

скинути фільтри

Характеристики

Minimum
Maximum
Minimum
Maximum
Minimum
Maximum
Minimum
Maximum

Місцезнаходження

Автовишки


Оголошення 571

Оголошення видалено. Ми пропонуємо вам інші пропозиції, які можуть вас зацікавити.

ВИПО 18 - МАЗ 4371
4
ВИПО 18 - МАЗ 4371
18-01 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 32 - МАЗ 5316
4
ВИПО 32 - МАЗ 5316
32 4х4 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 17 - МАЗ 4371
3
АГП 17 - МАЗ 4371
17-8 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 20 - МАЗ 5340
1
АГП 20 - МАЗ 5340
20-8 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 30 - МАЗ 5340С5
5
АГП 30 - МАЗ 5340С5
30-С - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 30 - МАЗ 5340С2-527
1
АГП 30 - МАЗ 5340С2-527
30-А - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 32 - МАЗ 5340С2
4
ВИПО 32 - МАЗ 5340С2
32 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 28 - МАЗ 5340
3
ВИПО 28 - МАЗ 5340
28 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 18 - ГАЗ 53
6
АГП 18 - ГАЗ  53
18
Автовишка
Україна Київська область
114,23 / Число
АГП 18 - ГАЗ 53
9
АГП 18 - ГАЗ  53
локтавая - 2004
Автовишка
Україна Київська область
105
АГП 18 - 53
7
АГП 18 -  53
18 - 2001
Автовишка
Україна Київська область
11
Palfinger 20 - Nissan Cabstar
10
Palfinger 20 - Nissan Cabstar
P200A-R - 20m - 230 kg - 2018
Автовишка
Угорщина
44 900
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 16m - 2008
Автовишка
Угорщина
16 900
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 16m - 2008
Автовишка
Угорщина
15 900
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
9
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
Snake 2112 SMART - 21m - 2013
Автовишка
Угорщина
28 500
Comilev 10 - Iveco daily
10
Comilev 10 - Iveco daily
EN100T1 - 10 m - 2000
Автовишка
Угорщина
7 300
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
10
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
Snake 2112 SMART - 21m - 2008
Автовишка
Угорщина
23 500
Socage 18.5 - Nissan Cabstar 35.10
6
Socage 18.5 - Nissan Cabstar 35.10
Apache T20 - 2006
Автовишка
Румыния Bihor
20 000
Bison Palfinger 20 - Nissan Cabstar
10
Bison Palfinger 20 - Nissan Cabstar
P200A Smart - 2018
Автовишка
Угорщина
58 900
Multitel 20 - Nissan Cabstar
10
Multitel 20 - Nissan Cabstar
MX200 - 20m - 2009
Автовишка
Угорщина
23 900
Multitel 20 - Nissan Cabstar
10
Multitel 20 - Nissan Cabstar
MX200 - 20m - 2009
Автовишка
Угорщина
23 900
Multitel 19.5 - Nissan Cabstar
10
Multitel 19.5 - Nissan Cabstar
HX195 - 19,5m - 2014
Автовишка
Угорщина
33 900
Multitel 19.5 - Nissan Cabstar
10
Multitel 19.5 - Nissan Cabstar
HX195 - 19,5m - 2014
Автовишка
Угорщина
33 900
Easylift 18 - Nissan Cabstar
10
Easylift 18 - Nissan Cabstar
AT180 - 2008
Автовишка
Угорщина
17 900
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 16m - 2007
Автовишка
Угорщина
16 900
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 16m - 2007
Автовишка
Угорщина
16 900
Alu Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Alu Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 - 2008
Автовишка
Угорщина
16 900
Multitel 17 - Iveco Daily
10
Multitel 17 - Iveco Daily
MX170 - 17m - 2011
Автовишка
Угорщина
20 900
GSR 16 - Nissan Cabstar
10
GSR 16 - Nissan Cabstar
E160T - 2008
Автовишка
Угорщина
17 900
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 16m - 2007
Автовишка
Угорщина
17 500
GSR 16 - Nissan Cabstar
10
GSR 16 - Nissan Cabstar
E160T - 16m - 2007
Автовишка
Угорщина
17 900
Multitel 16 - Nissan Cabstar
3
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 2007
Автовишка
Угорщина
8 500
CTE 20 - Nissan Cabstar 35.12
10
CTE 20 - Nissan Cabstar 35.12
ZED 20.2 HV - 2013
Автовишка
Польща Pomorskie
Comet 13.5 - Piaggio Porter
10
Comet 13.5 - Piaggio Porter
New EuroSky 14 - 2012
Автовишка
Угорщина
15 500
Denka-Lift 20.7 - Mercedes-Benz 308 CDI
9
Denka-Lift 20.7 - Mercedes-Benz 308 CDI
DL 21T - 2001
Автовишка
Польща Pomorskie
GSR 20 - Nissan Cabstar 35.11
10
GSR 20 - Nissan Cabstar 35.11
E 200 TE - 2008
Автовишка
Польща Wielkopolskie
23 926
Bronto SkyLift 50 - SCANIA
8
Bronto SkyLift 50 - SCANIA
Skylift S 50MDT - 2000
Автовишка
Польща Śląskie
GSR 20.2 - Mercedes-Benz 313 CDI
2
GSR 20.2 - Mercedes-Benz 313 CDI
E 200 T E4 - 2010
Автовишка
Польща Pomorskie
GSR 17.1 - Nissan Cabstar 35.13
4
GSR 17.1 - Nissan Cabstar 35.13
E 179 T - 2009
Автовишка
Польща Pomorskie
АГП 30 - МАЗ 5337
10
АГП 30 - МАЗ 5337
30 - 2009
Автовишка
Білорусь Минская область
34 265
Teupen 25 - Mercedes-Benz SPRINTER 211 CDI
6
Teupen 25 - Mercedes-Benz SPRINTER 211 CDI
EUTOB-25 - 2003
Автовишка
Польща Opolskie
22 648
Ruthmann 24.4 - Mercedes-Benz 314 CDI Sprinter
2
Ruthmann 24.4 - Mercedes-Benz 314 CDI Sprinter
TBR 250 / Używany podnośnik koszowy Ruthmann TBR 250. Jednostka demonstracyjna. - 2018
Автовишка
Польща Pomorskie
Ruthmann 28.8 - Nissan
8
Ruthmann 28.8 - Nissan
Steiger TB 290 - 2018
Автовишка
Польща Pomorskie
Ruthmann 28.5 - Man
6
Ruthmann 28.5 - Man
TU 285 - 2018
Автовишка
Польща Pomorskie
Ruthmann 18 - Nissan
10
Ruthmann 18 - Nissan
ECOLINE 180 - 2018
Автовишка
Польща Pomorskie
Swisslift 18.6 - Mitsubishi
10
Swisslift 18.6 - Mitsubishi
Decker GTA 190 C - 1993
Автовишка
Польща Pomorskie
Palfinger 25.8 - Nissan Cabstar 35.13
7
Palfinger 25.8 - Nissan Cabstar 35.13
P 260 B - 2010
Автовишка
Польща Pomorskie
Multitel 30 - Daimler Benz 2631
10
Multitel 30 - Daimler Benz 2631
Pagliero - 1997
Автовишка
Польща Dolnośląskie
34 611
Ruthmann 24.4 - Mercedes-Benz 314 CDI Sprinter, 143PS, Euro 6
2
Ruthmann 24.4 - Mercedes-Benz 314 CDI Sprinter, 143PS, Euro 6
TBR 250 - 2018
Автовишка
Польща Pomorskie
Ruthmann 24 - Nissan NT 400 35.13
9
Ruthmann 24 - Nissan NT 400 35.13
Ecoline RS 240 - 2017
Автовишка
Польща Pomorskie

Платформа, установлена на вантажівці

Платформа,установлена на вантажівці

Платформа, установлена на вантажівці

- це "автомобіль" з робочим майданчиком, що підіймається, для проведення різних висотних робіт. Як правило, це автомобіль, на який встановлюється підйомник колінчастого або телескопічного типу, на якому здатні поміститися 1-2 робітників з інструментами і деякою кількістю витратного матеріалу. Завдяки своїй високій ефективності, швидкості роботи і низькому енергоспоживанню - автовишки дуже широко використовується у багатьох сферах сучасного життя.

Особливістю конструкції робочої люльки є наявність перил для безпеки людей, які на ній працюють. Робоча висота сучасних автовишок варіюється від 15 до 60 метрів. Дуже часто платформа може мати мінусовий виліт, тобто здатність опускати робочу люльку нижче борту автомобіля на декілька метрів.

Класифікація платформ, установлених на вантажівці

Автовишки або автопідйомники складаються з декількох основних елементів: шасі, на яке монтується опорно-поворотна основа, стріли і люльки. Головна класифікація автовишок - залежно від типу стріли. Виділяють:

•         колінчасті;

•         телескопічні;

•         колінчасто-телескопічні;

•         важільно-телескопічні;

•         платформи вертикального підьому;

Колінчасті автовишки

- є одними з найпростіших за своєю конструкцією і способом експлуатації. У таких автопідйомників стріла складається з 2 або 3-х секцій, які зкріплюються між собою осьовими шарнірами. Один відносно одного лікті стріли переміщуються за допомогою гідроциліндрів, а положення люльки стабілізується в горизонтальній площині. Можна сказати, що такий спосіб конструкції стріли робить автовишку компактнішою в транспортному положенні і сприяє збільшенню діапазону висоти. Недоліком цього типу автовишок є необхідність достатнього місця для її роботи. Ліктьова стріла не дозволяє проводити роботи на малій висоті або під дротами, що пов'язано з особливостями її конструкції. Колінчасті автовишки широко використовуються на просторих будмайданчиках і заводських комплексах, а ось використання їх в міських умовах є досить проблемною справою.

Платформа, установлена на вантажівці

Платформа, установлена на вантажівці

Телескопічні автовишки

- є складнішими по своїй конструкції, але при цьому і менш ефективними. Стріла у цього типу підйомників має телескопічну структуру, секції розміщуються одна всередині іншої, а потрібна висота досягається за допомогою їх розсовування тросово-ланцюговим приводом або гідроциліндром. Використання сучасних матеріалів, робить гідропривід таких стріл набагато ефективнішим, ніж тросово-ланцюговий привід. Недоліком такої автовишки є нездатність переміщення люльки в горизонтальному положенні. Цей тип підйомників може працювати в самих різних умовах, вони мають велику робочу висоту стріли.

Колінчасто-телескопічні автовишки

- секції стріли у цього типу автовишок мають менший розмір, що знижує вимоги до наявності вільного простору для їх роботи. Це також забезпечує додаткові можливості для горизонтального висунення стріли у великому діапазоні висот. При цьому це дає можливість працювати під від'ємним кутом.

Важільно-телескопічні автовишки

- є такими ж маневреними і ефективними, як і колінчасто-телескопічні, але їх перевагою є більш легка конструкція. Але із-за уявної крихкості устаткування, цей тип автовишок не знайшов широкого попиту в СНД.

Платформи вертикального підйому

- мають дуже обмежене застосування. Основне місце їх використання - це обслуговування ліній високовольтних електропередач. Вантажопідйомність люльки у них складає іноді більше 600 кг.

Оскільки робота автовишки передбачає підйом людей і вантажів на значну висоту, то вишка має бути у відмінному технічному стані і відповідати вимогам техніки безпеки. Перевірка усіх вузлів і механізмів, їх передпродажне обслуговування, є тим мінімумом вимог, які потрібні для подальшої ефективної роботи платформ,установлених на вантажівці.